GYIK Kategóriák
Hogyan érvényesíthetem a garanciát?
1. Győződj meg róla, hogy a termék valóban meghibásodott!
- Elektromos termékek esetében:
- ellenőrizd, hogy a szükséges feszültségű elektromos áram rendelkezésre áll-e,
- ellenőrizd, hogy a készülék tápkábele megfelelően csatlakoztatva van-e a készülékhez és az elektromos áramforráshoz,
- hosszabbító használata esetén ellenőrizd a hosszabbító működését,
- kapcsold ki és be a készüléket.
- Akkumulátoros termékek esetében:
- ellenőrizd, hogy az akkumulátor megfelelően csatlakozik-e a készülékhez,
- ellenőrizd az akkumulátor töltöttségét,
- kapcsold ki és be a készüléket.
- Robbanómotoros termékek esetében:
- fel van-e töltve megfelelő típusú és mennyiségű üzemanyaggal a készülék üzemanyagtartálya.
Győződj meg róla, hogy a készüléket a használati útmutató leírása szerint kívánod-e működtetni!
2. Készítsd elő a garancia érvényesítéséhez szükséges dokumentumokat!
- Szükség lesz:
- a vásárlást igazoló számlára (eredeti példányban, vagy másolatban),
- a jótállási jegyre.
3. Jelentsd be garanciával kapcsolatos igényed!
- Garanciával kapcsolatos igényed bejelentheted:
- az adott márkával kapcsolatos garancia bejelentő oldalon. Ide kattintva találhatod a garanciális ügyintézéssel kapcsolatos információkat márkákra bontva.