Hogyan érvényesíthetem a garanciát?

1. Győződj meg róla, hogy a termék valóban meghibásodott!
  • Elektromos termékek esetében:
    • ellenőrizd, hogy a szükséges feszültségű elektromos áram rendelkezésre áll-e,
    • ellenőrizd, hogy a készülék tápkábele megfelelően csatlakoztatva van-e a készülékhez és az elektromos áramforráshoz,
    • hosszabbító használata esetén ellenőrizd a hosszabbító működését,
    • kapcsold ki és be a készüléket.
  • Akkumulátoros termékek esetében:
    • ellenőrizd, hogy az akkumulátor megfelelően csatlakozik-e a készülékhez,
    • ellenőrizd az akkumulátor töltöttségét,
    • kapcsold ki és be a készüléket.
  • Robbanómotoros termékek esetében:
    • fel van-e töltve megfelelő típusú és mennyiségű üzemanyaggal a készülék üzemanyagtartálya.
Győződj meg róla, hogy a készüléket a használati útmutató leírása szerint kívánod-e működtetni!
2. Készítsd elő a garancia érvényesítéséhez szükséges dokumentumokat!
  • Szükség lesz:
    • a vásárlást igazoló számlára (eredeti példányban, vagy másolatban),
    • a jótállási jegyre.
3. Jelentsd be garanciával kapcsolatos igényed!
  •  Garanciával kapcsolatos igényed bejelentheted:
    • az adott márkával kapcsolatos garancia bejelentő oldalon. Ide kattintva találhatod a garanciális ügyintézéssel kapcsolatos információkat márkákra bontva.
 

Kérdésed van ezzel kapcsolatban?