Garancia Információk

Bosch logó

Bosch garancia
Ipari termékek 3 év
Kerti termékek 2+1 év
Barkács termékek 2+1 év
Akkumulátor 3 év

Garancia érvényesítéséhez online regisztráció
https://webapp3.bosch.de/warranty/hu-HU/start.do

Hibabejelentés online/ telefonon
https://www.bosch-professional.com/hu/hu/repair-form/professional/desktop/get/repairForm.htm

Mi szükséges a vissza küldéséhez?
Számla
Regisztrációs lap

Hogyan tudom eljuttatni a meghibásodott terméket?
HÁZTÓL -> HÁZIG
A  Bosch   szervizközpont   térítésmentes   csomagfelvételi   szolgáltatást   nyújt   garanciaigény   esetén   (telefonszáma:  +36 1 431-3835);  ha  Ön úgy dönt,  hogy  a  szerszámot  benyújtja  vagy  beküldi  egy  kiskereskedőnek vagy kijelölt szervizközpontnak, akkor Önt terheli a szállítási költség és kockázat.

További információ a következő linkeken elérhetőek
https://www.bosch-professional.com/hu/hu/szolgaltatasaink/garancia/

Bosch ipari garancia
Bosch akkumulátor garancia

Dremel logó

Dremel garancia
Garancia 2 év

Garancia érvényesítéséhez online regisztráció
NINCS

Hibabejelentés online/ telefonon
https://www.dremeleurope.com/hu/hu/

Mi szükséges a vissza küldéséhez?
Számla

Hogyan tudom eljuttatni a meghibásodott terméket?
GARANCIÁLIS SZERVÍZBA KELL BEVINNI/ELKÜLDENI
Eredeti vásárlási bizonylattal együtt - amelynek tartalmaznia kell a vásárlási dátumot és a termék megnevezését - az eladónál vagy egy a WWW.DREMELEUROPE.COM oldalon feltüntetett szervizközpontok valamelyikének teljes egészében be kell adni vagy oda be kell küldeni. 

További információ a következő linkeken elérhetőek
https://www.dremeleurope.com/hu/hu/tamogatas/vevoszolgalat/garancia/

Makita logó

Makita garancia
Ipari termékek 1+2 év
Kerti termékek 1+2 év
Akkumulátor 1+1 év

Garancia érvényesítéséhez online regisztráció
http://www.makita.hu/gep-regisztracio

Hibabejelentés online/ telefonon
+36 80 625-482

Mi szükséges a vissza küldéséhez?
Számla
Regisztrációs lap

Hogyan tudom eljuttatni a meghibásodott terméket?
HÁZTÓL -> HÁZIG
GARANCIÁLIS SZERVÍZBA KELL BEVINNI/ELKÜLDENI
Vigye be BÁRMELYIK Makita szakkereskedésbe, vagy
- hívjon minket a +36 80 625-482 zöld számon és küldjük a futárszolgálatot, vagy
- hozza be személyesen hozzánk (8000, Székesfehérvár, Takarodó u. 2.)

További információ a következő linkeken elérhetőek
https://www.makita.hu/gep-javitas-menete
https://www.makita.hu/3-ev-extra-garancia

Dolmar logó

Dolmar garancia
Garancia 1+2 év

Garancia érvényesítéséhez online regisztráció
http://www.makita.hu/gep-regisztracio

Hibabejelentés online/ telefonon
+36 80 625-482

Mi szükséges a vissza küldéséhez?
Számla
Regisztrációs lap

Hogyan tudom eljuttatni a meghibásodott terméket?
HÁZTÓL -> HÁZIG
GARANCIÁLIS SZERVÍZBA KELL BEVINNI/ELKÜLDENI
Vigye be BÁRMELYIK Makita szakkereskedésbe, vagy
- hívjon minket a +36 80 625-482 zöld számon és küldjük a futárszolgálatot, vagy
- hozza be személyesen hozzánk (8000, Székesfehérvár, Takarodó u. 2.)

További információ a következő linkeken elérhetőek
https://www.makita.hu/gep-javitas-menete
https://www.makita.hu/3-ev-extra-garancia

Agrimotor logó

Agrimotor garancia
Agrimotor 1 év
Rotalux 1 év
Talicskás permetező 1 év
Altrad 1 év

Garancia érvényesítéséhez online regisztráció
NINCS

Hibabejelentés online/ telefonon
kozpontiszerviz@agrimotor.hu

Mi szükséges a vissza küldéséhez?
Számla

Hogyan tudom eljuttatni a meghibásodott terméket?
GARANCIÁLIS SZERVÍZBA KELL BEVINNI/ELKÜLDENI
72 órán belül a fogyasztónak a vásárlás helyére kell visszavinni a terméket. Ezen túlmenő meghibásodásnál a vevő 2 opció közül választhat; (1).  személyesen keresi fel az egyik szervizpartnerünket / a jótállási jegyhez csatolva van egy szervizlista / vagy (2.) a vásárlás helyére viszi vissza a gépet és a bolt gondoskodhat a javításról. Utóbbi esetben a szerviz kiszállással együtt végzi el a javítást. / Elviszi a gépet a boltból, megjavítja, visszaviszi. /


 

Bétaix logó

Bétaix garancia
Garancia 1 év

Garancia érvényesítéséhez online regisztráció
NINCS

Hibabejelentés online/ telefonon

rendeles@betaix.hu

Mi szükséges a vissza küldéséhez?

Számla

Hogyan tudom eljuttatni a meghibásodott terméket?
GARANCIÁLIS SZERVÍZBA KELL BEVINNI/ELKÜLDENI

Meghibásodás esetén a vevők a hozzájuk legközelebbi garanciális szervizbe tudják javíttatni a készüléket. 
Amennyiben nincs közel szerviz vagy nem vállalják a javítást, úgy emailben kell jelezni a javítási igényt rendeles@betaix.hu címen.

Eurokomax logó

Eurokomax garancia
AGT 1 év
Master 1+ 2 év korlátozott garancia
Orit 1év 

Garancia érvényesítéséhez online regisztráció
AGT / Orit NINCS
Master termékeknél: http://www.holegfuvo.com/3yearswarranty,9.html

Hibabejelentés online/ telefonon
http://eurokomax.eu/gepjavitas-megrendelese/
http://eurokomax.hu/kapcsolat/

Mi szükséges a vissza küldéséhez?
Számla

Hogyan tudom eljuttatni a meghibásodott terméket?
HÁZTÓL -> HÁZIG
A hiba bejelentés során egyeztett helyszínen történik a termékek felvétele, melyet a javítás végeztével oda is szállítanak vissza.

További információ a következő linkeken elérhetőek
master.warranty@dantherm.com

Zarges logó

WERNERCO garancia
Létra 10 év

Garancia érvényesítéséhez online regisztráció
NINCS

Hibabejelentés online/ telefonon
janos.teglasi@zarges.hu

Mi szükséges a vissza küldéséhez?
Számla

Hogyan tudom eljuttatni a meghibásodott terméket?
HÁZTÓL -> HÁZIG
A hiba bejelentés során egyeztett helyszínen történik a termékek felvétele, melyet a javítás végeztével oda is szállítanak vissza. A WERNERCO prémium gyártóként 10 éves garanciát nyújt a szerviztermékek anyagára és megmunkálására. Esetleges meghibásodás esetén a hibáról fotót kell mellékelni. 

Aqualift logó

Aqualift garancia
Aqualift 1 év
Calpeda 1 év
Zenit 1 év
Evak 1év
Aquastrong 2 év
Steel Pumps 2 év

Garancia érvényesítéséhez online regisztráció
NINCS

Hibabejelentés online/ telefonon
bagi.robert@aqualift.hu

Mi szükséges a vissza küldéséhez?
Számla

Hogyan tudom eljuttatni a meghibásodott terméket?
GARANCIÁLIS SZERVÍZBA KELL BEVINNI/ELKÜLDENI

TRESZ logó

Tresz garancia
Arven 1 év
Honda 1+2 év
TR 1 év
Agrowatt 1 év
NTC 1 év
OMAER 1év
Rabbit 1 év
Technoflex 1 év
Tower light 1 év
Jeonil 1 év

Garancia érvényesítéséhez online regisztráció
NINCS kivéve Honda termékek
https://hondakisgepek.hu/bonusz-garancia-regisztracio/

Hibabejelentés online/ telefonon
szerviz@tresz.hu

Mi szükséges a vissza küldéséhez?
Számla

Hogyan tudom eljuttatni a meghibásodott terméket?
HÁZTÓL -> HÁZIG
A garanciális szerviz címe: 1239 Budapest, XXIII. ker., Ócsai út 1. A futárszolgálattal garanciális javításra érkező gépeket - amennyiben a hiba gyártási, konstrukciós vagy anyaghibából következett be - a TRESZ KFT költségén küldjük vissza a feladónak javítás után.

 

Bernardo logó

Bernardo garancia
Ipari termékek 1 év

Garancia érvényesítéséhez online regisztráció
NINCS

Hibabejelentés online/ telefonon
kozma.norbert@kozmaszerszam.hu

Mi szükséges a vissza küldéséhez?
Számla

Hogyan tudom eljuttatni a meghibásodott terméket?
GARANCIÁLIS SZERVÍZBA KELL BEVINNI/ELKÜLDENI
Javítás a Kozma Kft. szervizében történik, az oda juttatás a vevő feladata, költsége (Amennyiben a hiba garanciális, úgy a visszajuttatást ők intézzük) illetve díjazás ellenében kiszállítják az adott címre.

Betta logó

Betta garancia
Kompresszor 1 év
Pneutec és egyéb légszerszám 6 hónap

Garancia érvényesítéséhez online regisztráció
NINCS

Hibabejelentés online/ telefonon
szerviz@betta.hu vagy  +36 74 529-002

Mi szükséges a vissza küldéséhez?
Számla

Hogyan tudom eljuttatni a meghibásodott terméket?
GARANCIÁLIS SZERVÍZBA KELL BEVINNI/ELKÜLDENI
http://betta.hu/szervizeink 
Javasolt a hibás termék mellé egy leírást mellékelni a hibajelenségről, ill. elérhetőséget feltüntetni, amin szervizes kollégáink szükség esetén elérik a vevőt egyeztetés céljából, vagy árajánlatadás miatt.

További információ a következő linkeken elérhetőek
http://betta.hu/szerviz

Hód-Welding logó

Hód-welding garancia
B-FORCE 1 év
Deca 1 év
GYS 1+1+1 év
HW 1 év
Jasic 1+1+1 év
Mastroweld 1+1+1 év
MIG CO 1 év
Tecna 1 év
Akkumulátoros készülék/ Akkumulátor hat hónap

Garancia érvényesítéséhez online regisztráció
garancia.gys.hu
garancia.mastroweld.hu

Hibabejelentés online/ telefonon
http://mastrogroup.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=15&Itemid=132

Mi szükséges a vissza küldéséhez?
Számla

Hogyan tudom eljuttatni a meghibásodott terméket?
HÁZTÓL -> HÁZIG
A termékre 1+1+1 év garanciát vállalunk, az első évben díjmentes háztól-házig történő szállítással. Figyelem: második és a harmadik évre a kiterjesztett garancia regisztrációhoz kötött. Az 1. évben díjtalan szervizbe történő be- és vissza szállítás garanciális meghibásodás esetén! A 2. évben a szervizbe történő be- és visszaszállítás költsége a megrendelőt terheli. A 3. évben a garancia csak az elvégzett javítási munkára vonatkozik! Az alkatrészek költsége és a szervizbe történő be- és visszaszállítás költsége a megrendelőt terheli.  Minden más, általunk forgalmazott gépre 1 év a garancia! Az 1 év garanciális időszak alatt díjtalan szervizbe történő be- és vissza szállítás garanciális meghibásodás esetén!  Az akkumulátoros készülékek akkumulátorára fél év jótállást vállalunk.

További információ a következő linkeken elérhetőek
http://hodwelding.hu/index.php/hu/garancia

Brennenstuhl logó

Brennenstuhl garancia
LED-es lámpa 2 év
Kábeldob 3 év
Minden más 1 év

Garancia érvényesítéséhez online regisztráció
NINCS

Hibabejelentés online/ telefonon
00800 48 72 07 41

Mi szükséges a vissza küldéséhez?
Számla

Hogyan tudom eljuttatni a meghibásodott terméket?
Kérem lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal.

DeWALT logó

Dewalt garancia
Dewalt 1+2 év
Dewalt levegős gépek 1 év
Dewalt kapcsozók és szegezők 1 év
Stanley Fatmax gép 1+2 év
Stanley Fatmax kézisazerszám 1 év

Garancia érvényesítéséhez online regisztráció
http://www.dewalt.hu/3/
http://www.stanleyworks.hu/warranty

Hibabejelentés online/ telefonon
+36 1 245-4545

Mi szükséges a vissza küldéséhez?
Számla

Hogyan tudom eljuttatni a meghibásodott terméket?
Amennyiben garanciális igényt szeretne benyújtani lépjen kapcsolatba a cégünkkel, vagy a hivatalos DEWALT szervízzel, melyeket megtalál online ( www.dewalt.hu ), vagy lépjen kapcsolatba a DEWALT irodával, amelyet megtalál a termék használati útmutatójában.
http://service.dewalt.hu/DEWALT/HU/hu-HU/AgentLocator/SearchAgentLocators

További információ a következő linkeken elérhetőek
http://www.2helpu.com/uploads/2019%20Warranty%20Guidlines_HU.pdf

Geo-fennel logó

Geo-fennel garancia
Gépek 2+1 év

Garancia érvényesítéséhez online regisztráció
http://www.geo-fennel.hu/termekregisztracio

Hibabejelentés online/ telefonon
+36 20 295-9891

Mi szükséges a vissza küldéséhez?
Számla

Hogyan tudom eljuttatni a meghibásodott terméket?
HÁZTÓL -> HÁZIG
A hiba bejelentés során egyeztett helyszínen történik a termékek felvétele, melyet a javítás végeztével oda is szállítanak vissza.
GARANCIÁLIS SZERVÍZBA KELL BEVINNI/ELKÜLDENI

Flex logó

Flex garancia
Gépek 1+2 év

Garancia érvényesítéséhez online regisztráció
http://www.originalflex.hu/hu/index.php?main=ketev

Hibabejelentés online/ telefonon
e-mail: ertekesites@zakanyszerszamhaz.hu vagy a +36 30 645 0183 telefonszámon

Mi szükséges a vissza küldéséhez?
Számla
Regisztrációs lap

Hogyan tudom eljuttatni a meghibásodott terméket?
GARANCIÁLIS SZERVÍZBA KELL BEVINNI/ELKÜLDENI
Zákány Szerszámház Kft.
4130 Derecske, Dózsa Gy. u. 32/A

Leica logó

Leica garancia
Disto 2+1 év
Lino 2+1 év

Garancia érvényesítéséhez online regisztráció
https://extwarranty.leica-geosystems.com/zlgs/wda/extwarranty_reg/?prod=&sap-language=hu#

Hibabejelentés online/ telefonon
+ 36 70 453 8059

+36 30 685 2472


Mi szükséges a vissza küldéséhez?
Számla

Hogyan tudom eljuttatni a meghibásodott terméket?
GARANCIÁLIS SZERVÍZBA KELL BEVINNI/ELKÜLDENI
leiCON Hungary Kft. 
Budapest 1047,  Attila utca 12-18. B épület 115.

További információ a következő linkeken elérhetőek
https://leica-geosystems.com/hu-hu/services-and-support/product-services/protect-by-leica-geosystems

Leo logó

Leo garancia
Garancia 1 év

Garancia érvényesítéséhez online regisztráció
NINCS

Hibabejelentés online/ telefonon
0 - 24 órás ügyfélszolgálat: +36 20/ 434-2477

Mi szükséges a vissza küldéséhez?
Számla

Hogyan tudom eljuttatni a meghibásodott terméket?
GARANCIÁLIS SZERVÍZBA KELL BEVINNI/ELKÜLDENI

Milwaukee logó

Techtronic garancia
Milwaukee gép 1+2 év
Milwaukee akkumulátor 1+2 év
Ryobi gép 2 év
Ryobi akkumulátor/ töltő 1 év
AEG gép 1+2 év

Garancia érvényesítéséhez online regisztráció
https://extension.milwaukeetool.eu/hu/home.htm?territory=5
https://hu.ryobitools.eu/header/szerviz-es-tamogatas/termek-regisztracio-hu/
http://extension.aeg-powertools.fr/hu/home.htm?territory=5

Hibabejelentés online/ telefonon
http://k.veres-m@chello.hu vagy +36 1 222-045

Mi szükséges a vissza küldéséhez?
Számla

Hogyan tudom eljuttatni a meghibásodott terméket?
HÁZTÓL -> HÁZIG
A hiba bejelentés során egyeztett helyszínen történik a termékek felvétele, melyet a javítás végeztével oda is szállítanak vissza.

További információ a következő linkeken elérhetőek
https://warranty.milwaukeetool.eu/hu-hu/warranty-conditions
https://warranty.ryobitools.eu/hu-hu/warranty-conditions
https://warranty.aeg-powertools.eu/hu-hu/warranty-conditions

Nilfisk logó

Nilfisk garancia
Nilfisk 1 év

Garancia érvényesítéséhez online regisztráció
NINCS

Hibabejelentés online/ telefonon
service.hu@nilfisk.com

Mi szükséges a vissza küldéséhez?
Számla

Hogyan tudom eljuttatni a meghibásodott terméket?
Bővebb információ service.hu@nilfisk.com címen.

További információ a következő linkeken elérhetőek
https://www.nilfisk.com/hu-hu/services/services-maintenance/Pages/Services-maintenance.aspx

Rothenberger logó

Rothenberger garancia
Présgép 3 év (regisztráció után az éves kötelezö szervizek betartásával három év a garancia)
Elektromos gép 1 év
Vizsgálógép 1 év

Garancia érvényesítéséhez online regisztráció
A présgép regisztráció a présgép csomagolásában lévő reg. lap kitöltése és a Rothenberger közbontba való visszaküldés után aktiválódik.

Hibabejelentés online/ telefonon
+36 1 347-5040

Mi szükséges a vissza küldéséhez?
Számla

Hogyan tudom eljuttatni a meghibásodott terméket?
GARANCIÁLIS SZERVÍZBA KELL BEVINNI/ELKÜLDENI
Szervíz Rothenberger Kft. központ  Budapest. 1097. Gubacsi út 24 szám alatt található. +36 1 347-5040 es telefonszámon érhető el. A szervízbe való feljuttatás, személyesen, postán, vagy futárszolgálattal.  GLS futárszolgálat a szerződött partnerünk.

További információ a következő linkeken elérhetőek
https://rothenberger.com/hu-hu/javitasok-es-potalkatreszek

Weld-impex logó

Weld-impex garancia
Garancia 1 év

Garancia érvényesítéséhez online regisztráció
NINCS

Hibabejelentés online/ telefonon
szerviz@weldimpex.hu vagy +36 59 503-524 / 36 ; +36 30 985-4063

Mi szükséges a vissza küldéséhez?
Számla

Hogyan tudom eljuttatni a meghibásodott terméket?
Bővebb információ szerviz@weldimpex.hu címen.

Italia Star logó

Italia Star garancia
Bisonte 1 év
Imer 1 év
Montolit 1 év
Senci 1 év
Titan 1 év
Ford 1 év
Genmac 1 év
Technoplast 1 év
Washer 1 év
Wagner 1 év
Batmatic 1 év
Rokamat 1 év
Columbia 1 év
Rotair 1 év
Silla 1 év

Garancia érvényesítéséhez online regisztráció
NINCS

Hibabejelentés online/ telefonon
ertekesites@zakanyszerszamhaz.hu vagy a +36 30 645 0183 telefonszámon

Mi szükséges a vissza küldéséhez?
Számla és jótállási jegy

Hogyan tudom eljuttatni a meghibásodott terméket?
Bővebb információ e-mail: ertekesites@zakanyszerszamhaz.hu vagy a +36 30 645-0183 telefonszámon

Hyundai logó

Hyundai garancia
Garancia 2 év

Garancia érvényesítéséhez online regisztráció
NINCS

Hibabejelentés online/ telefonon
ertekesites@zakanyszerszamhaz.hu vagy a +36 30 645 0183 telefonszámon

Mi szükséges a vissza küldéséhez?
Számla és jótállási jegy

Hogyan tudom eljuttatni a meghibásodott terméket?
Bővebb információ e-mail: ertekesites@zakanyszerszamhaz.hu vagy a +36 30 645 0183 telefonszámon

Ztrust logó

Ztrust garancia
Garancia 1 év

Garancia érvényesítéséhez online regisztráció
NINCS

Hibabejelentés online/ telefonon
ertekesites@zakanyszerszamhaz.hu vagy a +36 30 645 0183 telefonszámon

Mi szükséges a vissza küldéséhez?
Számla és jótállási jegy

Hogyan tudom eljuttatni a meghibásodott terméket?
Bővebb információ e-mail: ertekesites@zakanyszerszamhaz.hu vagy a +36 30 645 0183 telefonszámon

Optimum logó

Optimum garancia
Aircraft 1 év
Cleancraft 1 év
Metalcraft 1 év
Optimum 1 év
Scweisskraft 1 év
Holzstar 1 év

Garancia érvényesítéséhez online regisztráció
NINCS

Hibabejelentés online/ telefonon
https://www.optimum-hungaria.hu/hibabejelentes/index.php

Mi szükséges a vissza küldéséhez?
Számla

Hogyan tudom eljuttatni a meghibásodott terméket?
HÁZTÓL -> HÁZIG
A hiba bejelentés során egyeztett helyszínen történik a termékek felvétele, melyet a javítás végeztével oda is szállítanak vissza.

Metabo logó

Metabo garancia
Ipari termékek 3 év
Akkumulátor 3 év

Garancia érvényesítéséhez online regisztráció
https://portal.metabo-service.com/hu-HU/service-portal/

Hibabejelentés online/ telefonon
szerviz@metabo.hu
+36 1/ 434-22-25

Mi szükséges a vissza küldéséhez?
Számla
XXL-garanciajegy

Hogyan tudom eljuttatni a meghibásodott terméket?
https://portal.metabo-service.com/hu-HU/garancialis-es-szerviz-feltetelek/

További információ a következő linkeken elérhetőek
XXL garancia
Metabo service

Güde logó

Güde garancia
10.000 Forintot elérő, de 100.000 Forintot meg nem haladó eladási ár esetén 1 év kötelező+1 év önkéntes jótállás
100.000 Forintot meghaladó, de 250.000 Forintot meg nem haladó eladási ár esetén 2 év kötelező jótállás
250.000 Forintot meghaladó eladási ár felett 3 év kötelező jótállás.

Garancia érvényesítéséhez online regisztráció
Garanciajegy letöltése

Hibabejelentés online/ telefonon
Garanciális hibabejelentés

Mi szükséges a vissza küldéséhez?
Számla
Garancia jegy

Hogyan tudom eljuttatni a meghibásodott terméket?
HÁZTÓL -> HÁZIG
A bejelentésben szereplő címre futárt küldünk, aki a becsomagolt, előkészített csomagot elszállítja a szervizbe ahol megkezdik a gépe javítását. A javítást követően a gépet a felvételi címre juttatjuk vissza. A garanciális ügyintézés folyamata teljesen díjmentes. A jótállás kizárólag az anyagi, vagy gyártási hibákból eredő elégtelenségekre vonatkozik. Amennyiben gépén fellelt hibák javítása nem tartozik a jótállásvállalási kötelezettségek alá, úgy kollégáink felveszik a kapcsolatot a további ügyintézés érdekében.

További információ a következő linkeken elérhetőek
https://www.gude.hu/garancia

Grundfos logó

Grundfos garancia
2 év

Garancia érvényesítéséhez online regisztráció
Nem

Hibabejelentés online/ telefonon
szerviz@zakanyszerszamhaz.hu
+36 30 723-3819

Mi szükséges a vissza küldéséhez?
Számla vagy garanciajegy (beüzemelési jegyzőkönyv)

Hogyan tudom eljuttatni a meghibásodott terméket?
+36 30 723-3819 telefonszámon kell egyeztetni a szállítás részleteiről.
Szervíz cím: 4130 Derecske, Dózsa György utca 32/A
 

Bautool logó

Bautool garancia
1 év

Garancia érvényesítéséhez online regisztráció
Nem

Hibabejelentés online/ telefonon
szerszam@merkbau.hu

Mi szükséges a vissza küldéséhez?
Számla és garanciajegy (kitöltött)

Hogyan tudom eljuttatni a meghibásodott terméket?
HÁZTÓL -> HÁZIG
Futárt küldenek a hibás termékért.

Senco logó

Senco garancia
Xtreme Pro levegős gépek 5 év
Pro levegős gépek 1 év
Semi-Pro gépek 1 év
Gázpatronos gépek 2 év a gépekre, 1 év az akkura
Akkus csavarozók 5 év a gépekre, 1 év az akkura
Akkus szegezők 2 év a gépekre, 1 év az akkura

Garancia érvényesítéséhez online regisztráció
Nem

Hibabejelentés online/ telefonon
info@senco.hu

Mi szükséges a vissza küldéséhez?
Számla
Garancia levél

Hogyan tudom eljuttatni a meghibásodott terméket?
HÁZTÓL -> HÁZIG
Garanciális hibánál a Senco intézzi a szállítást, garancián túl az ügyfél.
Visszaküldési cím 1184 Budapest, Lakatos út 40.

Iweld logó

Iweld garancia
QUICKSILVER (ipari gépek) 1 év
GORILLA (hobbi, barkács, kisipari) 2 év

Garancia érvényesítéséhez online regisztráció
Nincs

Hibabejelentés online/ telefonon
E-mailben és telefonon info@iweld.hu vagy +36 24 532-625

Mi szükséges a vissza küldéséhez?
Kitöltött garanciapapír

Hogyan tudom eljuttatni a meghibásodott terméket?
HÁZTÓL -> HÁZIG
Iweld küld futárt a termékért, ha a gép érvényes garanciával rendelkezik ellenkező esetben ez az ügyfél költsége.
IWELD Kft. telephelyére kell a termékeket visszaküldeni (2314 Halásztelek, II. Rákóczi Ferenc út 90/B)

Karcher logó

Karcher garancia
HÁZTARTÁSI gép esetén ha a vevő fogyasztónak minősül:
250.000 Ft ot meg nem haladó eladási ár esetén 24 hónapig
250.000 Ft ot meghaladó eladási ár esetén 36 hónapig
ha a vevő nem minősül fogyasztónak, eladási ártól függetlenül 12 hónapig

IPARI gép esetén ha a vevő fogyasztónak minősül:
100.000 Ft ot meg nem haladó eladási ár esetén 12 hónapig
100.000 Ft ot meghaladó, de 250.000 Ft ot meg nem haladó eladási ár esetén 24 hónapig ,
250.000 Ft ot meghaladó eladási ár esetén 36 hónapig
ha a vevő nem minősül fogyasztónak, eladási ártól függetlenül 12 hónapig terjedő jótállást vállal.

Garancia érvényesítéséhez online regisztráció
https://www.kaercher.com/hu/szolgaltatasok/informaciok/garanciahosszabbitas/szivattyuk-garanciahosszabbitasa.html

Hibabejelentés online/ telefonon
Javítási megbízásukat kizárólag írásban az alábbi címre: ketiszerviz@gmail.com

Mi szükséges a vissza küldéséhez?
Számla
Jótállási jegy
Panaszlevél/Jegyzőkönyv (A jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell a részletes hibaleírást, és a leszállított tartozékok listáját is.)

Hogyan tudom eljuttatni a meghibásodott terméket?
Csomagfelvételt kizárólag írásban az alábbi címre fogadjuk: ketiszerviz@gmail.com

További információ a következő linkeken elérhetőek
www.kaercher.com/hu/szolgaltatasok/informaciok/garanciahosszabbitas/garanciafeltetelek.html
https://www.kaercher.com/hu/szolgaltatasok/informaciok/garanciahosszabbitas/szivattyuk-garanciahosszabbitasa.html

John Deere garancia
Garancia 2 év

Garancia érvényesítéséhez online regisztráció
Átadási jegyzőkönyvet a bolt tölti ki és küldi el.

Hibabejelentés online/ telefonon
vizsnyai@kite.hu
antostamas@kite.hu

Mi szükséges a vissza küldéséhez?
Számla

Hogyan tudom eljuttatni a meghibásodott terméket?
HÁZTÓL -> HÁZIG
A hiba bejelentés során egyeztett helyszínen történik a termékek felvétele, melyet a javítás végeztével oda is szállítanak vissza.
GARANCIÁLIS SZERVÍZBA KELL BEVINNI/ELKÜLDENI
Bővebb információ e-mail: ertekesites@zakanyszerszamhaz.hu vagy a +36 30 645-0183 telefonszámon

Panelectrode garancia
Garancia a jogszabályi kötelezettségeknek eleget téve, a Panweld ER 23 Kft., mint a Panelectrode termékek gyártója és forgalmazója 2 év feltétel nélküli garanciát vállal a MIG/MMA 200 D; MIG/MMA 200 LCD SYN hegesztőgépekre, valamint 1 év feltétel nélküli és + 1 év kiterjesztett garanciát (a kiterjesztett garancia feltétele, hogy a végfelhasználó eljuttatja a hegesztőgépet 1 év elteltével egy generál szervizre, a generál szerviz ingyenes!) az MMA 120 D VRD; MMA 140 Mini; MMA 160 Mini; MMA 200 Pro; MIG/MMA 160 D; MIG/MMA 160 SYN hegesztőgépekre. A 100.000 Ft eladási árat meghaladó hegesztőgépekre tehát automatikusan érvényes a 2 év garancia, a 100.000 Ft eladási ár alatti gépek esetén 1+1 év kiterjesztett garancia időtartama.

Garancia érvényesítéséhez online regisztráció
Nincs


Hibabejelentés online/ telefonon
Kérjük, hogy vegye fel velünk a kapcsolatot a jótállási jegyen/weboldalunkon www.er23.hu megadott elérhetőségek bármelyikén.
Általános információk a jótállási jegy minta

Mi szükséges a vissza küldéséhez?
A garancia érvényesítéséhez a vételt igazoló számla és a kitöltött jótállási jegy szükséges.

Hogyan tudom eljuttatni a meghibásodott terméket?

A meghibásodott gépekért a Panweld ER 23 Kft. GLS futárt küld a végfelhasználó által megadott címre. Természetesen a 1151 Budapest, Székely Elek út 11. szám alatt üzemelő központukba is el tudják küldeni a meghibásodott gépet.