GYIK Kategóriák
Hol van raktáron, mikorra kapom meg az adott terméket?
A készletinformációs dobozban találhatsz részletes információt a termék elérhetőségéről. Amennyiben a szaküzlet vagy egy raktár neve zöld színnel jelenik meg a képernyődön, akkor biztos lehetsz benne, hogy az adott cikkből van készlet az adott raktárban vagy szaküzletben. Narancssárga szín esetén se csüggedj, mert vagy egy másik raktárból fogjuk a terméket átkérni, vagy közvetlenül a szállítótól szerezzük be a terméket részedre.
Ha nem csak arra vagy kíváncsi, hogy van-e készleten az általad kiválasztott termék, hanem szeretnéd megtudni a pontos kiszállítási időt és szállítási díjat is, akkor kérlek kattints az "Átvételi kalkulációért kattints ide" feliratra.
Az felugró ablaknál első lépésként kérlek add meg az irányítószámodat és az általad rendelni kívánt mennyiséget, majd kattints a "Futár kalkuláció indítása" gombra.
Ezt követően a rendszer kiszámolja a szállítási időt és díjat.
Túlméretes szállítási díjú termék esetén a "Sajnos nem találtunk elérhető futárszolgálatot" üzenet jelenik meg. Ilyen esetben csak a rendelésleadás után tudunk szállítási díjat és szállítási határidőt számolni. Szaküzletes átvétel esetén minden esetben ingyenes az átvétel.
A rendelésedet csak abban az esetben adjuk át, ha a rendelésen szereplő cikkek beérkeztek a cél raktárba és a rendelésed pénzügyi státusza azt lehetővé teszi.
Amennyiben igényled és több részletben szeretnéd a rendelésed teljesítését, akkor kérlek keresd ügyfélszolgálatunkat az itt található elérhetőségeken keresztül. Megvizsgáljuk az igényedet, tájékoztatunk az esetlegesen felmerülő többlet szállítási költségről és a várható szállítási időkről, amit e-mail formájában és a portálon is visszaigazolunk számodra.