Hogyan tudok elállni a vásárlástól?

 

Ha valamilyen okból nem vagy elégedett a rendelt termékkel, 14 napon belül élhetsz az elállási jogoddal. Az alábbiakban lépésről lépésre végigvezetünk a folyamaton, hogy minden gördülékenyen menjen.
 

1. Az elállás bejelentése

Ha el szeretnél állni a vásárlástól, kérjük, jelezd nekünk e-mailben az ertekesites@zakanyszerszamhaz.hu címen.
Fontos, hogy írd meg a rendelésed számát és a termék(ek) megnevezését is, hogy gyorsabban be tudjuk azonosítani a vásárlásodat.
Miután megérkezett a kérelmed, visszaigazolást küldünk, amelyben rögzítjük az ügyet, és jelöljük az esetszámot.


2. Csomag elkészítése

A termék visszaküldésének költsége ebben az esetben a vásárlót (téged) terheli.

A terméket tartalmazó gyári dobozba a termék mellé helyezd el a következőket:
- A termékhez tartozó dokumentumok (jól látható helyen)
- Számlamásolat
- Elállási nyilatkozat (kattints a letöltéshez)
- A beküldött hibajegy száma a könnyű azonosíthatóság érdekében (a kollégáinktól kapott válasz e-mail tárgyában találod)
- Megfelelő mennyiségű töltőanyag

Emellett kérünk, hogy fóliázd be a terméket, mielőtt elhelyezed rajta a ragasztószalagot!

Visszaküldési cím: 4130 Derecske, Köztársaság út 30.
 

3. A termék beérkezése után

Amint a csomag megérkezik, kollégáink átvizsgálják a terméket.
Ha a termék nem volt használva, és rendeltetésszerű állapotban van, jóváhagyjuk az elállást, és megkezdjük a visszatérítést.

Ha a terméken látható használat vagy sérülés jelei vannak, a visszatérítés mértékéről és a lehetőségekről külön e-mailben értesítünk.
 

4. A visszatérítés módja és ideje

A visszatérítést ugyanazzal a fizetési móddal indítjuk el, amellyel a rendelés készült.
Bankkártyás vásárlás esetén az összeg automatikusan a kártyára érkezik vissza, míg utánvét vagy előre utalás esetén az elállási nyilatkozaton megadott bankszámlaszámra történik a visszatérítés.

Kérdésed van ezzel kapcsolatban?

A kategória egyéb kérdései