GYIK Kategóriák
Hogyan tudok elállni a vásárlástól?
Ha valamilyen okból nem vagy elégedett a rendelt termékkel, 14 napon belül élhetsz az elállási jogoddal. Az alábbiakban lépésről lépésre végigvezetünk a folyamaton, hogy minden gördülékenyen menjen.
1. Az elállás bejelentése
Ha el szeretnél állni a vásárlástól, kérjük, jelezd nekünk e-mailben az ertekesites@zakanyszerszamhaz.hu címen.
Fontos, hogy írd meg a rendelésed számát és a termék(ek) megnevezését is, hogy gyorsabban be tudjuk azonosítani a vásárlásodat.
Miután megérkezett a kérelmed, visszaigazolást küldünk, amelyben rögzítjük az ügyet, és jelöljük az esetszámot.
2. Csomag elkészítése
A termék visszaküldésének költsége ebben az esetben a vásárlót (téged) terheli.
A terméket tartalmazó gyári dobozba a termék mellé helyezd el a következőket:
- A termékhez tartozó dokumentumok (jól látható helyen)
- Számlamásolat
- Elállási nyilatkozat (kattints a letöltéshez)
- A beküldött hibajegy száma a könnyű azonosíthatóság érdekében (a kollégáinktól kapott válasz e-mail tárgyában találod)
- Megfelelő mennyiségű töltőanyag
Emellett kérünk, hogy fóliázd be a terméket, mielőtt elhelyezed rajta a ragasztószalagot!
Visszaküldési cím: 4130 Derecske, Köztársaság út 30.
3. A termék beérkezése után
Amint a csomag megérkezik, kollégáink átvizsgálják a terméket.
Ha a termék nem volt használva, és rendeltetésszerű állapotban van, jóváhagyjuk az elállást, és megkezdjük a visszatérítést.
Ha a terméken látható használat vagy sérülés jelei vannak, a visszatérítés mértékéről és a lehetőségekről külön e-mailben értesítünk.
4. A visszatérítés módja és ideje
A visszatérítést ugyanazzal a fizetési móddal indítjuk el, amellyel a rendelés készült.
Bankkártyás vásárlás esetén az összeg automatikusan a kártyára érkezik vissza, míg utánvét vagy előre utalás esetén az elállási nyilatkozaton megadott bankszámlaszámra történik a visszatérítés.