Hol tart a rendelésem?

1. Jelentkezz be a fiókodba!

Ez a funkció csak bejelentkezés után érhető el, így kérlek jelentkezz be a felhasználói fiókodba ide kattintva (ha még nem vagy bejelentkezve). 
Ide kattintva elérheted a "Rendeléseim" menüpontot a profilodon belül. Ebben a menüpontban megtekintheted a folyamatban levő és lezárt rendeléseidet is. A lezárt megrendelések megtekintéséhez kérlek kattints a "Lezárt rendelések" gombra. A következő képen látható, hogy Jó Áronnak jelenleg egy darab folyamatban levő megrendelése van.

 
2. Kattints a "Rendeléseim" oldalra!
 
 
 
3. Tájékozódj rendelésed állapotáról!
Az alábbiakban összefoglaljuk a rendeléseidnél előforduló státuszok és fogalmak magyarázatait.
 
 
A rendelésedhez tartozó főbb adatok:
Megrendelés azonosítója: Ezen a számon azonosítjuk rendelésed a rendszerben.
Rendelés leadva: Rendelés leadásod időpontja.
Végösszeg: Ezt az összeget szükséges, hogy kifizesd a rendelésedért.
Fizetési mód: Általad választott fizetési mód a rendelési összeg kiegyenlítésére.
Átvétel: Általad választott átvételi mód.
Várható átvételi idő: Az a tervezett időpont, amikorra a csomag megérkezik az általad megjelölt átvételi pontra.
Rendelés törlése: A gombra kattintva törölheted rendelésed, amit üzenet formájában is megerősítünk.
Lezárt rendelések: Itt tudod megtekinteni a kézbesített és törölt rendeléseid.
Előlegigény: Ezt a bizonylatot rendelés leadás után küldjük részedre, amennyiben rendelésed fizetési módja előreutalás.
Számla: Előre utalás és bankkártyás fizetés esetén az "1. Számla" gombra kattintva az előlegszámlát, a "2. Számla" gombra kattintva pedig a végszámlát tudod letölteni. Utánvét esetén csak az "1. Számla" gomb fog megjelenni, amire kattintva a végszámlát tudod letölteni. Az általunk feltöltött bizonylatok nem minősülnek e-számlának.

Kérdésed van ezzel kapcsolatban?

A kategória egyéb kérdései