Jellemzők
- Alkalmas rögzített vagy vónóhorgon történő felszereléshez
- Beépített szabadkerék funkcióval
- 3 m-es vezérlőkábellel
- 4,5 m tápkábellel
- Kézi hajtókarral
- Fordítócsigával
- Fogantyúval
Műszaki adatok
- Csatlakozás: 12 V
- Védettség (IP): 54
- Átlag fogyasztás: 13 A.
- Maximális húzóerő a fordítócsigával: 2720 kg
- Maximális húzóerő fordítócsiga nélkül: 1360 kg
- Tárgyak: 4080 kg
- A huzal sebessége kb.: 1.8 m / perc
- A kötél hossza: 9000 mm
- A kötél átmérője: 5,6 mm
- Működtető kábel hossza: 3 m
- Csatlakozókábel hossza: 450 cm
- Szerelőlap: 230 x 125 mm
- Méretek: 385 x 295 x 220 mm
- Nettó tömeg: 16,6 kg
- Bruttó súly: 17,4 kg
Igazából még nem volt alkalmam "élesben" kipróbálni, remélem jól fog szerepelni. Ránézésre jól összerakott, majdnem ipari minőség. Amik nem tetszenek benne: a tápvezeték hosszát pontosan leírják, de valójában a 4,5 m csak a rövidebb autóknál elég, hogy a vonóhorogtól az akkuig elérjen. Nekem is toldani kellett (Nissan NV200). Bár vonóhorogra akasztható csőrlő (nem fixen beépített), a tápvezetékén nem akkucsipesz, hanem csak két 8 mm-es szemes saru van. Nem életszerű, hogy a motorházban legyen két 8 mm-es csavarszár 12V-os tápfeszültséggel. De mivel úgyis toldani kellett a kábelt így azok végére már akkucsipesz került. A hangja borzalmas. Olyan mintha épp szét akarna esni, de nem, vélhetően a fogaskerék áttétel zajos. Nagyon. Remélem a működést nem befolyásolja, de elsőre elég ijesztő.